طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری ؛ همه چیز برای خبرگذاری تمام عیار

فهرست مطالب

انواع متفاوتی از سایت وجود دارند که هر کدام به فراخور کاری که انجام می دهند بازدهی مختلفی را می توانند داشته باشند، اما باید گفت در این میان سایت های خبری همیشه از نظر بازدهی و میزان بازدید کاربران یک سر و گردن از سایرین بالاتر بوده و در زمره شلوغ ترین سایت ها قرار می گیرند. البته باید گفت برای اینکه یک سایت بتواند به چنین جایگاهی برسد لازم است در زمان طراحی سایت خبری ویژگی های مختلفی برای آن لحاظ شود،که قرار است در این مطلب همه این موارد را با هم بررسی کنیم و ببینم که طراحی سایت خبری به روش درست و اصولی آن باید چطور انجام شود.

در ادامه قبل از اینکه طراحی سایت خبری را مورد بررسی قرار دهیم، باید ببینیم که اصلا سایت خبری چیست و چه سایت هایی را می توان در دسته سایت های خبری طبقه بندی کرد.

 

سایت خبری چیست!؟

وقتی که بخواهیم به سراغ طراحی سایت خبری برویم اولین موردی که باید در نظر داشته باشیم و آن را بررسی کنیم این است که اصلا سایت خبری چیست و ما داریم در مورد چه پدیده ای صحبت می کنیم. پاسخ به این سوال می تواند در عین سادگی کمی پیچیده باشد. تعریفی که یک کاربر عادی می تواند از این سایت ها ارائه دهد این است: سایتی که مانند خبرگزاری های بزرگ اخبار را به ما نمایش داده و دسته بندی های مختلفی را برای درج اخبار و و انتشار آنها می تواند در اختیار ما قرار دهد.

در مورد اینم تعیف باید گفت که می تواند یک تعریف درست باشد اما هنوز زاویه های پنهان زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها هم صحبت کرد. در صورتی که شما قبلا در یکی از این خبر گذاری ها کار کرده باشید و بدانید روال کار خبرگزاری ها به چه صورتی است ، می دانید که این تعریف کامل نیست. پس اگر از یک استفاده کننده حرفه ای بپرسیم سایت خبری چیست، می تواند این تعریف را به ما بدهد: سایت خبری سایتی است که می تواند اخبار را در اختیار کاربران قرار داده و لازم است که امکانات ویژه ای برای ارسال خبرنامه ها، امکانات مدیریتی خاص برای مدیران، خبرنگار ها، ویراستار ها و امثال آن و امکان دریافت اخبار از سایر خبرگزاری ها را نیز داشته باشد!

همانطور که دیدیم کاربر های حرفه ای تر می دانند که سایت قرار است برای ما چه کاری انجام دهد و نگاه متفاوتی به طراحی سایت خبری دارند. اما آنچه که شما لازم است به عنوان کسی که به دنبال سایت خبری است بدانید از این جزئیات نیز پیش تر می رود و باید گفت تعریف سوم که از نگاه حرفه ای های طراحی سایت است می تواند به شما بگوید که به دنبال چه چیزی هستید: سایت خبری سایتی است که در کنار امکانات لازم برای انتشار خبر و مدیریت روند انتشار و دریافت خبر های تازه به صورت خودکار، بتواند از پس حجم بالای درخواست ها و بازدید های کاربران برآمده و از نظر ساختار قدرت انجام این کار را داشته باشد.

سایت خبری چیست!؟

هر کدام از این تعاریف که رفته رفته کامل می شوند، مطلبی جدید را در مورد سایت های خبری به ما گوشزد می کنند که اگر بخواهیم آنها را شسته رفته بیان کنیم، به این سه مورد می رسیم:

  • رابط کاربری حرفه ای برای جذب مخاطب
  • امکانات حرفه ای انتشار خبر برای مدیریت آن
  • ساختار قوی و حرفه ای برای اینکه در فشار کاری بالا کم نیاورد!

پس وقتی صحبت از طراحی سایت خبری در میان باشد باید به چیزی بیشتر از یک سایت ساده که تنها کار نمایش اطلاعات به کاربر را انجام می دهد فکر کنیم و باید در نظر داشته باشیم که کاری که قرار است انجام شود از آنچه که به نظر می رسد پیچیده تر است. در ادامه به صورت مفصل در مورد ویزگی هایی که لازم است در طراحی سایت خبری به آنها توجه کرد صحبت خواهیم کرد.

 

ویژگی های ضروری در طراحی سایت خبری

در مورد ویژگی های ضروری که یک سایت اینترنتی می تواند با آنها سروکار داشته باشد باید گفت که دو دسته اصلی را میتوان در بین ویژگی های هر سایتی مشاهده کرد که برای سایت خبری هم داستان از همین قرار است:

  • ویژگی های مربوط به کاربران و استفاده کنندگان
  • ویژگی های حرفه ای مدیریتی برای اداره سایت

البته باید در نظر داشت که در طراحی سایت خبری کار به صورت متفاوتی دنبال می شود و باید برای هر کدام از بخش ها چیز هایی را در نظر بگیرید که در سایت هایی مانند سایت فروشگاهی و یا سایت های شرکتی و خدماتی ممکن است یه نقطه ضعف تلقی شوند. اجازه دهید در ادامه هر کدام از این ویژگی ها را با هم بررسی کنیم تا دقیقا بدانیم داستان از چه قرار است از چه چیزهایی حرف می زنیم.

ویژگی های ضروری در طراحی سایت خبری

ضروریات اصلی برای طراحی سایت خبری از این قرارند:

 

رابط کاربری مناسب و حرفه ای

یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت خبری در نظر گرفتن ویژگی هایی است که رابط کاربری این سایت ها باید داشته باشند و باید گفت که این موضوع از اصلی ترین عناصر برای بازدهی سایت به شمار می رود. در صورتی که نگاهی به سایت های خبری موفق بیندازید متوجه یک موضوع خواهید شد که همه آنها آن را رعایت کرده اند: سادگی و جذابیت و همینطور ارائه حجم زیادی از اطلاعات در اولین نگاه به کاربران!

در واقع سایت های خبری سایت هایی پر زرق و برق نیستند و با خیلی از سایت ها متفاوتند. در طراحی آنها معمولا تعداد خبر ها و همینطور اطلاعاتی که در اولین نگاه به کاربران ارائه می شود زیاد بوده و اندازه تصاویر نیز کوچکتر از معمول هستند. دلیل این موضوع این است که سایت خبری باید در جذب مخاطب در اولین نگاه به خوبی عمل کند و ماهیت محتوایی که این سایت ها ارائه می کنند بسیار زیاد و متنوع است، پس باید در اولین نگاه بتوانند نکات زیادی را به کاربر خود تحویل داده تا شاید بتوانند آن را جذب کرده و در سایت نگه دارند.

پس اگر طراحی سایت خبری مانند الگوهایی که برای سایت های شرکتی و یا وبلاگ های تخصصی دنبال می شود انجام بگیرد نباید انتظار جذب تعداد بالایی از کاربران برای این سایت را داشته باشید.

 

سرعت بالا

مهمترین عنصری که در سایت خبری می تواند باعث ماندگاری کاربران در سایت و یا فرار کردن آنها از سایت شما شود، سرعت سایت است. سرعت بالا تاثیراتی بسیار چشمگیر را روی بازدهی سایت خواهد داشت که از سئو تا بهبود تجربه کاربری را برای کاربران شما پوشش می دهد و باید گفت که از بهترین گزینه هایی است که شما با دست گذاشتن روی آن و مورد توجه قرار دادن آن می توانید بازدهی سایت خود را بالا ببرید.

معمولا سایت های خبری بخاطر سبک نگه داشتن رابط کاربری زمینه خوبی را برای ارتقای سرعت دارند و می توان بهینه سازی های خوبی را روی آنها انجام داد اما مشکلاتی نیز برای آنها وجود خواهد داشت که لازم است کنترل شوند:

  • نقص در سیستم میزبانی(هاست): هاست با کیفیت که بتواند جوابگوی تعداد بالای درخواست ها باشد یکی از مهمترین عوامل برای سرعت سایت است.
  • آپلود محتوای سنگین: تصاویر بهینه نشده و بارگذاری محتوای غیر اصولی یکی دیگر از مشکلات سرعت برای سایت های خبری است و از آنجا که محتوا گذاران در این سایت ها معمولا زیاد هستند و شاید تخصص چندانی هم در این موضوع نداشته باشند، ندانشته ممکن است تصاویری با حجم بالا را در سایت شما آپلود کرده که یکی از عوامل دیر لود شدن برگه ها و صفحات هستند و لازم است قبل از کار با سایت آموزش های لازم را ببینند.
  • طراحی سایت خبری به صورت غیر اصولی: مورد دیگر پلتفرم و روش برنامه نویسی سایت های خبری است که می تواند مکاهیت سرعت راب رای این سایت ها تعیین کند که در بخش های بعدی به طور کامل آنها را بررسی می کنیم.

در صورتی که به دنبال طراحی سایت خبری هستید باید برای افزایش سرعت سایتتان این سه مورد را به صورت جدی کنترل کنید.

 

مدیریت ساده و راحت سایت خبری

سایت های خبری به خودی خود در پنل مدیریتی هزاران گزینه ریز و دشت دارند که باید توسط مدیریت سایت کنترل شود، اگر طراحی این پنل با مشکلاتی همراه باشد باید گفت که این کار به صورت کامل مختل شده و عملا شما قادر به مدیریت سایت نخواهید بود.وقتی که طراحی سایت خبری به صورت کاملا شخصی و برنامه نویسی شده انجام می شود، عدم وجود پنل مدیریتی خوب موردی بسیار شایع است که درست کردن آن هزینه و زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. اما استفاده از فریم ورک ها و سیستم های استاندارد معمولا می تواند اینت ضرورت راب رای شما به صورت ایده آلی پوشش دهد.

مدیریت ساده و راحت سایت خبری

 

تعریف نقش های همکار(نویسنده، خبرگذار، ویراستار و…)

در صورتی که قبلا در یک خبرگزاری کار کرده باشد این موضوع را می دانید که مدیریت انتشار خبر کاری چند مرحله ای است که باید با اصول و قاعده خود انجام شود و نقش های مختلفی در یک سایت خبری وجود دارند که هرکدام از آنها می توانند وظایف خاص خود را داشته باشند و بنا به این وظایف لازم است اختیارات آنها تغییر کند. به طور مثال نویسنده یک خبر نباید امکان انتشار آن را تا دریافت تایید نهایی داشته باشد.

یکی از ویژگی های ضروری که باید در طراحی سایت خبری به آن توجه شود امکانی برای تعیین این نقش ها و همینطور تغییر و تعیین اختیاراتی است که هر کدام از آنها دارند.

 

تعریف ساده و خوب دسته بندی ها و گروه های خبری

این مورد می تواند در تکمیل مورد قبلی گفته شود. علاوه بر مدیریت نقش و جداسازی وظیفه افراد از هم باید حوزه کاری آنها نیز قابل تفکیک باشد تا هم بتوان کار را به درستی پیش برد و هم این امکان را داشت که اخبار را آنگونه که برای کاربران جذاب است به آنها رساند. البته باید گفت که در طراحی سایت خبری این کار از گیاده سازی یک دسته بندی عمومی و ساده بیشتر است و موارد ریز و درشت زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

 

ویرایشگر و ادیتور خوب برای درج اخبار

یکی از موارد مهمی که می تواند در جذابیت خبر برای کاربران و بیشتر ماندن در صفحه تاثیر داشته باشد این است که آیا کاربر شما می تواند ارتباط بصری خوبی با محتوای سایت شما داشته باشد، استفاده از تصاویر، بولد کردن بخش هایی از متن، قابلیت شماره گذاری و همینطور استفاده از بولت ها و نماد های نوشتاری و همینطور ترکیب متن و تصویر از امکاناتی هستند که می توانند این ارتباط را برای کاربر ما قوی تر کنند. اما امکان پیاده سازی این موارد به صورت ساده از مهمترین ویژگی هایی است که سایت شما باید داشته باشد.

دقت داشته باشید که عموما در همه انواع طراحی سایت خبری می توان از این ویژگی ها استفاده کرد، اما شما باید به دنبال ادیتوری باشید که این کار را به صورت خیلی ساده و با یک خروجی حرفه ای و قابل قبول برای شما انجام دهد و علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب برای کاربر، وقت خبر گذاران را هم تلف نکند.

 

ریسپانسیو بودن سایت خبری

نه تنها در طراحی سایت خبری بلکه در تمامی انواع سایت نقش نمایش صحیح در دستگاه ها موبایل یکی از موارد انکار ناپذیر برای داشتن سایتی است که قرار است به ما بازدهی بدهد. اما باید گفت کسانی که از موبایل خود برای بررسی اخبار استفاده می کنند، بیشتر از کسانی هستند که وقتی پای سیستم نشسته اند این کار را انجام می دهند. در واقع باید گفت اهمیت بهینه سازی سایت خبری برای موبایل حتی می تواند از نمایش در مرورگر نیز مهمتر باشد و بهتر است این موضوع در طراحی لحاظ شود.

منظور دقیق ما از ریسپانسیو بودن در طراحی سایت خبری آن است که سایت و تصاویر آن به صورت صحیح در دستگاه های موبایل به نمایش درآیند، سرعت سایت نباید در موبایل کم شود، هیچ به هم ریختگی نباید در این میان وجود داشته باشد و ترتیب نمایش المان های زیاد صفحه اول سایت های خبری(در مورد لزوم و ضرورت آن در بخش طراحی رابط کاربری صحبت کردیم) به ترتیب جذابیتی که برای کاربران شما دارد مرتب شده باشند. البته برای پیدا کردن ان ترتیب لازم است کمی از کارکرد سایت شما بگذرد تا بتوانید بهترین بازدهی را مشخص کنید.

ریسپانسیو بودن سایت خبری

 

سیستم آمارگیری پیشرفته

کاربران قرار است در سایت شما چه کار کنند!؟ کدام بخش ها بیشتر مناسب آنها خواهد بود!؟ یک کاربر بیشتر وقت خود را در کجای سایت شما می گذراند!؟ کدام دسته بندی های خبری بیشتر از سایرین نیاز به کار دارند و اختصاص وقت و انرژی بیشتر به آنها بازدهی بهتری را برای سایت خواهد داشت!؟ پاسخ این سوال ها می تواند برای موفقیت سایت شما بسیار حیاتی و مهم باشد و در صورتی که طراحی سایت خبری شما به درستی انجام شود با یک آمارگیری دقیق می توانید تمامی این امکانات را در اختیار خود داشته باشید.

به طور کلی باید گفت مواردی که تا اینجای کار بررسی شدند، از مهمترین و موثر ترین عواملی هستند که باید به عنوان ضروریات طراحی سایت خبری در نظر گرفته شوند. اما در مورد اینکه خود طراحی سایت خبری باید چطور انجام شود و چه راه هایی برای این کار وجود دارد، هنوز حرفی به میان نیامده است. در ادامه این موارد را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

روش طراحی سایت خبری حرفه ای

برای طراحی سایت خبری حرفه ای که بتوان آن را یک سایت کارآمد دانست که بتواند از عهده نیاز های کاربران و همینطور انتظارات مدیران سایت در بیاید و تمام ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم را به خوبی برای ما ارائه دهد، روش ها و فریم ورک های مختلف زیادی وجود دارند که می توانند به کار گرفته شوند. در این بخش قرار است تعدادی از این فریم ورک ها که امتحان خود را پس داده اند و می توان برای طراحی سایت خبری به آنها اعتماد کرد را با هم بررسی کنیم و ببینیم که هر کدام از آنها چه مزیت هایی را می توانند به ما ارائه کنند.

 

طراحی سایت خبری با PHP

زبان برنامه نویسی PHP را می توان یکی از زبان های برنامه نویسیی محبوب برای طراحی وب سایت ها و به طور خاص وبسایت های یکه هدف اصلی آنها ارائه محتوا به کاربر است معرفی کرد. عموم سیستم های مدیریت محتوا با استفاده از این زبان طراحی و پیاده سازی شده اند و وقتی که سایت ما کار محاسباتی زیادی نداشته باشد، می تواند گزینه ای ایده آل باشد. در مورد طراحی سایت خبری نیز باید گفت که ما با یکی از همین سایت ها سروکار داریم و PHP می تواند از گزینه های خوب برای شما باشد.

این زبان برنامه نویسی فریم ورک های خوبی مانند لاراول را در اختیار برنامه نویسان میگذارد که فرایند برنامه نویسی را سریعتر کرده و هزینه کمتری نیز نسبت به بیشتر روش های طراحی سایت خبری برای شما خواهد داشت. به علاوه تمپلیت ها و کامپوننت های آماده زیادی برای ساخت سایت با این زبان وجود دارد که می تواند خیال شما را از دریافت یک نتیجه نهایی حرفه ای راحت کند. البته باید گفت مشکل اصلی سایت هایی که با این زبان نوشته می شوند این است که در حجم کاری بالا دچار افت سرعت می شوند و این از معضلاتی است که می تواند سایت خبری را درگیر کند.

پس در نظر داشته باشید در صورتی که کار طراحی سایت خبری را با این زبان برنامه نویسی انجام می دهید، وقتی که بازدهی سایت شما بالا رفته و کاربران زیادی از آن بازدید کنند، لازم است در تیم خود یک کارشناس فنی آشنا به PHP داشته باشید تا از بروز مشکلات جلوگیری کرده و مراقب سایت شما باشد.

طراحی سایت خبری با PHP

 

طراحی سایت خبری با ASP

طراحی سایت خبری  با ASP گزینه دیگر است که باید گفت در بین سایت های خبری بزرگ بسیار پرطرفدار است و خیلی از بهترین سایت های خبری از این فریم ورک برای کار خود استفاده می کنند. در اینجا سایت با زبان ASP .Net نوشته شده و می توان گفت که از کلیه امکانات این زبان برای کار شما بهره گرفته می شود. پنل های مدیریتی پر قدرت و همینطور پردازش قوی در امور محاسباتی از ویژگی های اصلی سایت هایی هستند که از این زبان در آنها استفاده شده است.

البته باید گفت طراحی سایت خبری با ASP می تواند هزینه زیادی را برای شما داشته باشد و باید در نظر داشته باشید که این زبان از برنامه نویسی های گران قیمت به حساب می آید. در این خصوص باید گفت اعمال تغییرات آتی در سایت شما که البته باید گفت کاری اجتناب ناپذیر است و سایت نیاز به به روزرسانی و جدید شدن دارد، نیازمند هزینه های بالا خواهد بود.

همینطور باید گفت که معمولا از نظر ظاهری و رابط کاربری سایت های طراحی شده با ASP انعطاف پذیری کمتری را در استفاده از المان های مدرن دارند و می توانند کمی قدیمی و اولد فشن به نظر برسند!

طراحی سایت خبری با ASP

 

طراحی سایت خبری با وردپرس

روش دیگری که می توان این کار را با استفاده از آن انجام داد طراحی سایت خبری با وردپرس است. در این مورد باید گفت سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم همه کاره و حرفه ای است که خود با زبان برنامه نویسی PHP طراحی شده است و می تواند امکانات حرفه ای و ایده آلی را برای هر کاری به ما بدهد. طراحی سایت خبری هم یکی از کاربرد های در نظر گرفته شده برای وردپرس است و در این خصوص افزونه ها و قالب های زیادی وجود دارند که می توانند ویژگی های حرفه ای مدیریتی را برای سایت های خبری پیاده سازی کنند. در صورتی که سری به مقاله وردپرس چیست بزنید می توانید بیشتر با این سیستم آشنا شوید.

از نظر مدیریت و اعمال تغییرات روی سایت و همینطور کار کردن با گروه های خبری و دسته بندی ها باید گفت که وردپرس بهترین گزینه ای خواهد بود که شما می توانید در اختیار داشته باشید و هیچ سیستمی نمی تواند پنل مدیریتی و گزارش گیری را کامل تر از وردپرس در اختیار شما قرار دهد. همینطور از آنجا که امکانات این سیستم خصوصا در بخش طراحی سایت خبری به صورت جهانی آپدیت می شود، شما این امکان را خواهید داشت که عناصر جدید و تازه ای که برای سایت های خبری ارائه می شود را در سایت خود به کار گرفته و همیشه یکی از مدرن ترین ها و بهترین ها باشید.

از نظر هزینه ها نیز باید گفت که وردپرس کمترین خرج را روی دست شما خواهد گذاشت و شما می توانید بودجه ای را که دارید صرف بازدهی سایت خود کنید که این موضوع می تواند شما را حسابی جلو بیندازد. اما علاوه بر تمامی این مزیت ها و امکانات خوب باید گفت وردپرس عاری از مشکل هم نیست و می تواند در بعضی از موارد دردسر هایی را درست کند. مهمترین مشکلی که وردپرس در اینجا با آن دست و پنجه نرم می کند مشکل سرعت و سنگین بودن سایت های وردپرسی است که تعداد کاربر بالا را با مشکل مواجه می کند.

البته این مشکل به هیچ عنوان غیر قابل رفع شدن نیست و شما می توانید با طراحی اصولی این مشکل را رفع کنید. کاری که باید برای این منظور انجام گیرد این است که به جای استفاده از قالب های خبری سنگین از قالب های اختصاصی و سبک استفاده شود و بهینه سازی های مربوط به افزایش سرعت روی سایت اعمال شوند.

طراحی سایت خبری با وردپرس

در صورتی که سری به صفحه طراحی سایت بزنید می توانید بهترین گزینه ای که برای طراحی سایت خبری با وردپرس در اختیار دارید را مشاهده کنید. همینطور اگر اکنون یک سایت وردپرسی خبری دارید که قصد دارید آن را بهبود دهید، صفحه افزایش سرعت سایت می تواند به شما کمک کند تا با این خدمت به صورت حرفه ای آشنا شوید.

 

قیمت طراحی سایت خبری چقدر است

قیمت و هزینه ای که طراحی سایت خبری می تواند روی دست شما بگذارد در واقع تابعی از ویژگی ها و نیاز های شما برای سایتی است که می خواهید داشته باشد. در خصوص سایت های خبری باید گفت که اگر بخواهید سایت را به صورت برنامه نویسی شده و روی پلتفرم های اختصاصی مانند ASP .Net و یا با استفاده از فریم ورک های تحت JS بنا کنید، باید هزینه های هنگفت و زیادی را بپردازید که در شروع کار می تواند یک سایت خبری را با مشکلات زیادی مواجه سازد و انرژی شما برای ادامه کار را به صورت کامل بگیرد.

آنچه که هزینه طراحی سایت خبری را تا اندازه معقولی کاهش داده و شما می توانید با ارقامی سبک تر این کار را انجام دهید، استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که بهترین فیچر ها را در کنار قیمتی ایده آل در اختیار شما قرار خواهد داد و البته باید گفت طراحی سایت های خبری از آنجا که به قالب نویسی اختصاصی نیاز دارند و باید بهینه سازی شوند تا بتوانند مشکلاتی مانند سرعت و پاسخ دهی به حجم بالای کاربران که وردپرس با آنها درگیر است را سر و سامان دهند، در بین سایر سایت های وردپرسی رنج قیمت بالایی را دارند.

هر چند باید در نظر داشته باشید وقتی به سراغ بررسی قیمت های سایت های وردپرسی می رویم، با بازاری فریبنده طرف هستیم که رنج قیمتی بسیار وسیعی را در اختیار ما می گذارد، تا اندازه ای که حتی بعضی از ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت خبری قیمت هایی غیر معقول و پایین را برای این منظور ارائه می کنند که در بعضی از موارد افرادی را به دام می اندازد و در اخر سایتی را تحویل می گیرند که به هیچ عنوان پیش نیاز های یک سایت پر بازده را نخواهد داشت.

پس اکیدا به شما توصیه می کنیم در صورتی که به سراغ طراحی سایت خبری با وردپرس میروید، بودجه خود را با هوشمندی مدیریت کنید و در نظر داشته باشید در ازای مبلغی که پرداخت می کنید، سرویس خواهید گرفت، پس متناسب با این موضوع کیفیت کار نهایی نیز می تواند تغییر کند.

قیمت طراحی سایت خبری چقدر است

 

نتیجه گیری

طراحی سایت خبری موضوعی بود که در این مقاله آن را با هم مرور کردیم و دیدیم در صورتی که بخواهید یک سایت خبری حرفه ای را راه اندازی کنید، چه نیازمندی هایی در پیش روی شما قرار دارد که لازم است به آنها پاسخ دهید و همینطور چطور می توانید سایتی را داشته باشید که از پس تمامی این نیاز ها بر آمده و کیفیت نهایی خوبی را برای شما داشته باشد. باید در نظر داشته باشید وقتی که برای طراحی سایت خبری اقدام می کنید، با سایتی خاص سروکار دارید که از سایت های فروشگاهی، خدماتی و شرکتی بسیار فاصله دارد. اولویت اصلی در سایت های خبری آماده کردن سایت برای بازدید های بسیار بالای کاربران در شرایط خاص است.

در واقع سایت های خبری سایت هایی هستند که ممکن است در یک روز از هفته که اتفاق مهم و خاصی رخ داده است، میزبان میلیون ها کاربر برای بازدید یک مطلب خاص باشند و فشار های کاری ناگهانی در این سایت ها بسیار زیاد وجود دارد. در صورتی که سایت شما از پس مدیریت این فشار ها برنیاید و با مشکلاتی مواجه شود، حجم بسیار بالایی از کاربران خود را که به زحمت به دست آورده اید از دست خواهید داد. پس باید در نظر داشته باشید به یک سایت حرفه ای برای این منظور نیاز دارید.

در صورتی که سوالی در خصوص طراحی سایت خبری دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی متناسب با آنچه که نیاز دارید را در اختیار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید